Ska man bli vuxen nu?

Nu är det bara 17 dagar kvar till vi tar studenten... Det ska bli en sån otrolig känsla och så jävla roligt..
Men vad ska alla ta vägen sen? Kommer alla försvinna?...Aa antagligen..Känns lite läskigt faktiskt, vi har haft vårat sista sommarlov..vi har haft all skola som man behöver...
Många kommer nog plugga vidare men inte alla...iaf inte nu!

Jag undrar hur det ser ut om ett år...Kommer man ha kontakt med folk från klassen? Från skolan? Hmm...Jag hoppas det för det är typ nu i trean som man har kommit närmar och klassen blivit frisk o ganska normal...
Lite läskigt också att man måste bli vuxen nu...Man kan inte ta sovmorgon när man inte pallar man kan inte vara "sjuk" när man inte pallar utan man måste kämpa...varje fucking dag!

Aja nu ska vi inte vara så negativa...Man slipper ju många onödiga saker också typ läxor, rapporter, prov, plugg ¨på fritiden... Och det ska bli fucking jävla skööööönt...!!!!
Jag åker till Grekland och kommer hem i typ Oktober...FETT SKÖÖNT..!! Fast inte bara nöja dock..ska faktiskt jobba och slita där nere också...
Om ni undrar så ska jag jobba på ett Ving hotell som heter Alexandra Beach Resort och ligger i Agia Marina på Kreta =D Kommer nog stå i receptionen hihi.. Ska bli spännande verkligen =D

Nej nu ska jag sova faktiskt...e skiit trööt...

"Every journey begins with a first step"

Puss o Kram.. Sov gott kära vänner


Kommentarer
Postat av: nawiie

Lycko dig som ska till Grekland, men jag kommer sakna dig så mycket din plutt :(

2008-05-15 @ 17:22:52
URL: http://newl.blogg.se
Postat av: Isabelle

Jag kommer sakna dig också min älskling. Men vem vet kanske ses i sommar annars så ere fest när jag kommer tillbaka :D :D

2008-05-18 @ 23:33:51
URL: http://datseri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0