Mösspåtagning 30 April 2008

Kanske en av dom bästa dagarna i mitt liv ..!!

Började med att vi drog ner till Sjödalsparken för at dricka lite grann innan mösspåtagninge... Vi drack Champange o de va Vin o de va Vodka...!!!   Det var jätte mysigt  =D
Sedan blev det en kort promenad på ca 5 min upp det skolan...Vi sjöng o skrek o sen pratade rektorn lite... Meeen sedan var det nedräkning tills mössan skulle på sin plats !!!
5....4...3...2....1....   o   paaaang så var mössen på huvet istället för i handen    =D
Vilken känsla det var....UNDERBART !!!!

Efter det så vandrade en stor del av skolan ner till falken o fortsatte firandet med att drcka lite till....!!!
Där stannade vi ett tag o umgicks o hade det trevligt... men sedan var det bara att åka till flempan för därifrån gick tåget till Uppsala som jag o Sanna skulle med...

Vi fick sällskap av Anna och Lollo på tåget som var på g till Gävle men bytte tåg o hängde lite med oss i Uppsala...
Jaaa... Uppsala är inte lätt att beskriva men jag kan säga det ganska lätt.... JAG SAKNADE STHLM   !!!

Sjödalsparken:

image67

image68

Mösspåtagningen:

image75

image69

image70

image72

På Falken:

image73

image76

image77

image79

image80

image81

På g till Uppsala:

image82

image83


//   Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0