MIN SKIVA =D 6 Maj 2008 på " Ett ställe" Södermalm

Ja då har min skiva varit som man hade längtat ihjäl sig till... Nu är det bara att suktas efter studenten!

Min klass skiva då... DEN VA BÄÄÄST !!!

" SMBE är dom bästa, Heja Heja SMBE !! "

Kan inte förklara så himla noga vad vi gjorde för det förstår ni nog: Äta, Dansa, Dricka, Dansa, Dricka, Dansa, Dricka...och fortsätter på samma vis självklart.

Vi hade as roligt o de va en sån himla fucking toppen kväll! Hela klassen va fan på g denna kväll säger jag bara.

Cluben stängde 3.00 så då fick dom slänga ut oss!
Jag, Fia, Anna o Åhlund skulle hem till Åhlund i Hägersten för att sova där... Men först var det självklart Donken ;D
Efter donken vandrade vi mot bussen..självklart hade vi precis missat den så de va bara att vänta tills nästa skulle gå vilket var 04.54 =O
Vi väntade utanför 7eleven och skojade o larvade oss vilket var jävligt roligt =D
Sedan kom denna efterlängtade buss men den gick bara till Liljeholmen tyvärr eftersom T-banorna skulle börja gå...
Väl i Liljeholmen ser jag att min älskade Norsborg tåg skulle komma så den hoppade jag på och åkte hem o sov!!
Var hemma 6.00 på morgonen o sov väl ganska länge dagen efter!

EN SÅN JÄVLA FUCKING IDIOT BRA SKIVA VI HADE <33

Här kommer lite fina bilder från skivan:

image87

image86

image88

image89

image90

image91

image92

image93

image94

image95

image96


image97

image98

image99

image100

image101

image102

Måste ju tacka världens bästa valrossar vilket är Nicole o Sanna. Älsklingarna hade gjort ett plakat med en massa sköna bilder på mig! Men eftersom att jag inte var i kanske nyktraste tillståndet så tappade jag bort mitt fina plakat =( .... Dumma mig!
Men världens största tack till er!!! Ni är bara helt bäst o Jag älskar er som tusan !!!

// Isabelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ;)
hoppas du haft en bra dag.
hade varit kul om du deltog i mian tävlingar
se länkar på senaste inlägget
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-09 @ 01:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0