Helenas skiva 3 maj 2008

Som vanligt var det då jag o Sanna som skulle ut på lite äventyr =D
Vi skulle på hennes väns skiva... Ja kvällen började väl kanske helt okej,,, men inte riktigt lika bra sen...

1. Förkrök hos mig = slutade med endast ett glas för tiden rann iväg
2. Åker till Alby = får skjuts av Karlas pappa
3. Väntar på dom som har min biljett = Dom kommer efter 40 min
4. Sitter på 7/11 = Väntar!
5. Sanna kommer på att hon glömt sin biljett hemma = Får betala 100 kr för en ny biljett
6. Kommer in på krogen = AC är trasig = VARMT
7. Beställa i baren = Jävla bartender som inte vet vad han sysslar med
8. Dansa = FÖR VARMT!
9. Åka på en annan fest = Den hinner ta slut
10. ÅKA HEEEM !!!

Kallas snabbsumering av kvällen !!

Vi hann iaf ta några bilder:

image84

image85
// Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0