Fredagen = Myskväll

I fredags skulle jag o Sanna åka till Vikky som skulla ha sin inflyttningsfest... Men när vi är på väg till Högdalen för att sola (helt finklädda) så ringer Sanna Narin för hon hade ringt tidgare... Då får vi reda på att inflyttningsfesten är inställd...!! Kuuul...!!   Typ Neej!

Vi åkta iaf o solade o blev förhoppningsvis lite brunare o finare =D
Men då var ju frågan...vad ska vi göra ikväll?   Jo vi bestämde oss för att ha en mys o chill kväll hemma hos mig med lite kompisar o kusiner =D
Även fast många var upptagna så blev vi ett gäng ;D
Det var: Jag, Sanna, Lillian, Nadin, Ornina, Nohadra, Mimra, Karla och Kristin =D
Först satt vi och pratade och hade det trevligt med en massa chips o Cola sedan kollade vi på "You got served", eftersom det är en av mina favorit filmer så hade jag redan sett den miljontals gånger... men den filmen kan man inte tröttna på... Den e bara FÖÖÖR  braaaa!!!!
Har du inte sett den? .... Se den!!!  

Efter filmen började folk dra sig o Sanna stannde en liten stund extra som alltid =D
Jag följde med henne halva vägen hem men sedan var det bara hem o städa undan lite innan mamma kom hem =D

Även fast kvällen inte blev som planerad så var den helt värd...!!!

// Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0