Vi har minnen tillsammans du och jag!

Jag vill bara berätta för alla hur skönt det känns att jag och en väldigt nära kompis har blivit så här nära. Vi har känt varandra sen vi var 6 år gamla. Har ett väldigt starkt minne från en speciell dag då vi gick på Aspen (förskola), Jo så här var det...
Vi hade rast och var ute och lekte och denna söta lila flicka hade på sig en långkjol...Som hon snubblade på och ramlade och slog ut en tand...Alla barn som lekte sprang runt och leteade efter denna tand på asfaltet på aspen. Guuud som vi letad..Nu kan man ju undra vrf vi letade efter tanden :S Jag menar vi kunde ju inte limma dit den direkt.. HAHA men det trodde tydligen vi ;P HAHA

Sen så bytte jag skola efter 3:an, sedan bytte min kära vän också till den skolan =D Fast  några år senare, hon började i den skolan i 7:an. 
Där hade vi många konstiga och roliga tider tillsammans Ex, Fredagsmys på Lagret.. HAHA   OMG fan va roligt vi hade det jämt!!!! 

Men sen skulle man ju välja gymnasie :S Alla ska splittras osv, Men vi hade tur vi hamnade på samma gymnasie fast olika klasser, hon frisör och jag beteende. Vi tappade varandra ett tag i gymnasiet, men nu på senare tider har vi träffats varje dag och GUUUUUD va jag älskar mitt liv just nu!!  Vi har så jävla roligt hela tiden. Fan va livet leker med dig gumman.  

Vi satt och pratade gamla minnen och om framtiden, Jag, hon och Vikky i Amazon på Heron. Omg vi började nästan tjura fan... Satt o pratade om att jag försvinner ca 5 mån till Grekland, Vikky flyttar (till Tumba) och hon blir kvar.  Tänk om vi splittras liksom =O  Nooo Fucking Way säger jag bara!!!

Neej, tro mig vad som än händer kommer det alltid vara vi  !!!
   

Kanske ska säga vem jag skriver om för er som inte har förstått...  Sanna Eriksson    =D
Världens bästa tjej!!!  Tusen stora Pussar till dig!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fan du e bara för gullig gummsilumsan!! du kan lita på dina instinkter vi kommer fan inte splitras kommer va med dig på arlandra både dit å när du kommer hem... och när du inte är här kommer du finnas i ina tankar. Love yaah

2008-04-05 @ 00:12:26
URL: http://sunbeam.blogg.se
Postat av: Viktoria

Schysst =( Är inte jag också bäst? ='(

2008-04-10 @ 22:12:54
URL: http://exterminatethehumanrace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0