Najs Work !! 14 april 2008

Idag var vi lediga från skolan vilket känndes underbart =D Vaknade vid halv 1.. Wohooo!!!

Sedan åkte jag o Sanna in till Östermalm för att gymma på 24/7 där min kusin Ninni jobbar =D
Vi körde på rikigt duktigt faktiskt..Lite chokad hehe!

Jag o Sanna gick vidare till Japanska köket där en underbar liten gullegris jobbar.. Hon heter Nicole och ni har sett bild på henne från senaste utekvällen..
Där blev jag rikigt stolt över mig och Sanna för vi åt med kina pinnar vilket aldrig förr har hänt =D hihi de va rikigt skoj.. och maten var superbra!!

image39          image38

När vi skulle hem från stan var det värsta T-bane kaoset
Kolla alla människor i Liljeholmen =O

image40

När vi väl kom hem kilade vi upp till min mormor och lämnade väskorna och sedan drog vi till Narin som jag skulle intervjua för ett skolarbete... Vi åt lite mat och umgicks och gjorde även intervjun =D

Sedan vandrade vi och hämtade väskorna och promenarade vidare hem!

// Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0