Laserdome 9 april 2008

image35


I onsdags var jag och lite vänner på laserdome för att Sanna har fyllt 19 =D

Jag vet inte om ni vet vad laserdome är för något men det går iaf ut på att man ska skjuta varandra med laser  =D SKIT KUUL...Tänk er själva man kan skjuta hur mycket man vill på människor utan att dom blir skadade... Låter det inte toppen?

Vi sprang runt som dårar upp och ner, vi gömde oss bakom saker, listade ut planer för bästa sätt att vinna HAHA
Fast det gick kanske inte riktigt så bra som vi hade tänkt oss (Nicole), men vi vann iaf en gång o de va ju roligt hahaha
Nicoles pojkvän Ante vann varje gång, alltså han sköt flest av oss och fick högst poäng även om inte han o Bente vann varje gång ;D

Vi hade nattpasset som varade mellan 20.00 - 00.00, men vi gick därifrån redan 23.00 för ingen pallade mer... Fast Jag, Sanna och Lillian (min kusin) spelade en sista gång mot varandra, det var lite läskigare eftersom man itne kunde hålla ihop med nån och det var ju mörkt och mycket tystare än var det var innan då vi spelade 12 pers liksom. Men det som sög då var att vi inte kunde se vem som vann =S helt knas, blev nå fel med poäng tavlan...
Men men det gjorde inget vi hade lika kul iaf =D

Ante glömde sin keps och jag och Sanna var liksom tvugna att skicka en bild till Nicoles mobilo och skriva: Ni glömde nåt. hahah Puss!

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0