Helgen!

Fredag

I fredags så var jag, sanna o Nicole på en maskerad i solna. De va rikigt skoj faktiskt.. =D
Sanna kilade hem till mig o vi stressade som galningar för att hinna fixa oss innan Ante ( Nicoles pojkvän) skulle hämta upp oss... Väl i bilen gick det fort till Solna där vi mötte upp Nicole utanför lägenheten =D

Jag o Sanna var utklädda till punkare och Nicole var typ ööhhh... vet inte vad man kallar det men kolla på bilden =P haha

image50          image51
                   Jag o Nicole                                                              Sanna o Jag

Lördag

Sanna sov hos mig på fredagen.. vi vaknade typ halv 1 och gjorde oss klara för att gå ner till Botkyrka Hallen och kolla på Tullinge Trupp Cup (Gymnastik tävling)...De va en roligt tävling att kolla på..  många duktiga lag =D

Senare på kvällen kom Lena (min moster) och hämtade mig o Sanna för att vi skulle åka o äta och sedan kolla på Raw late night på China Teatern och kollade på några komiker bla Björn Gustavsson (kärlek).
Omg va rolig den var asså bästa ever jag lovar!


Söndag

Ja, denna dag var kanske inte rikigt lika klockren men men =P
Kom ju hem rätt sent pga föreställningen på China Teatern så de va ju inte så kul att vakna halv 8 dagen efter för att ha träning 9.00... men underligt nog så funkade det =D
Efter det var det bara att stressa till Botkyrka Hallen för då var deet våran tur att tävla!
Jag är ju egentligen bara tränare i denna trupp men eftersom en av gymnasterna skade sig så var jag tvungen att hoppa in o vara med... De va ett tag sen man tävlade kan man ju säga haha!
Men det var roligt faktiskt =D

Jag vann en T-shirt på handstående tävlingen hihi... De va lite roligt tycker jag =D haha helt stolt =P


image52








 Jag på tävlingen ( ser ut som typ 13 år =P )


Ja men det var lite om min helg... Hoppas alla haft en trevlig helg!

// Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0