11 april 2008

Jag och Sanna drog in till stan för att leta efter jobb eller praktik plats till Sanna :D
Jag säger bara så här denna dag var helt värd =D

Ja men det började med att vi drog in till stan och skulle leta jobb... Men eftersom att Sanna var "lite" nervös så gick vi in i den stora akademibokhandeln där jag hittade 2 grekiska böcker som jag gärna ville ha =D Ringde mamma och frågade om jag kunde få dom..Vilket jag fick till min förvåning =D
Med andra ord dagen började bra!!
Sedan gick vi in på en frisör salong som Sanna skulle söka jobb på, Det gick toppen bra..Hon ska provjobba nu på fredag faktiskt =D (Lycka till gumms)

Efter att vi vandrat ett tag på stan blev vi lite trötta o ville chilla nånstans så vi drog till Fridays där vi tog en cider var mitt på ljusa dan men men e man alkoholister så e man =P hahahah
=D Skiit Najjs !!!

image42          image41        

Vi drog sen hem till Sannas mormor för hon skulle hämta sin present som inte blivit av tidigare... Hon bjöd på n mycket god och trevlig fika :D

Vad skulle vi göra sen tänkte vi..Hmm jo vi messar o kollar vilka som e på en chillkväll hemma hos mig =D
De va ett par som var det må jag säga hahaha
Det blev: Jag, Sanna, Lillian, Wendy, Ornina, Nohadra, Nathalie, Nathalin, Vikky, Johannes och Natasha ;D
Vi spelade Jeopardy typ från 20.00 till 01.00 hahah tiden gick skit fort... Sedan började alla dra sig och det var bara Jag, Sanna o Lillian kvar.
Vi kollade på Jump in som jag tycker e jätte rolig =D hihiih!  Sedan kom Ninni o hämtade Lillian o Sanna sov över.

image43          image44

Det var en händelserik dag men en massa roligheter!!!

// Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0